VIŠE LUKSUZA Novi veliki Coupei iz Stuttgarta i Affalterbacha

Novi GLE Coupé modeli iz Mercedes-Benza i model Mercedes-AMG bit će javnosti prvi put predstavljeni na međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu (12.-22.9.2019). U salonima će se pojaviti u proljeće 2020.

UKRATKO Mercedes-Benz GLE Coupé
• VANJSKI DIZAJN – stavlja snažan naglasak na specifičnu eleganciju i sportsku notu jednog coupé modela
• POBOLJŠANA AERODINAMIKA – smanjuje koeficijent otpora zraka za devet posto u odnosu na prethodnika, uz jednaku frontalnu površinu
• ŠASIJA – s opcijskim AIRMATIC zračnim ovjesom i E-ACTIVE BODY CONTROL aktivni ovjes koji radi preko 48V sustava zadovoljava najstrože zahtjeve u svezi dinamike i udobnosti vozila na i izvan ceste
• UNUTRAŠNJOST – s modernim luksuzom sportskog duha nudi više udobnosti i prostora u odnosu na prethodnika
• MBUX – najnovija generacija informacijsko-zabavnog sustava, s njegovom intuitivnom strukturom uporabe i briljantnom grafikom s visokom vizualnom kvalitetom
• MOTORI – novi šest-cilindrični redni dizelski motori nude snagu i udobnost vožnje

UKRATKO Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé
• MOTOR- AMG šest-cilindrični redni motor s dvostrukim turbo punjačima i EQ-Boost funkcijom razvija snagu od320 kW (435 KS) i privremeno dodatnih 16 kW (22 KS) električne snage
• PREDNJA MASKA – AMG specifična prednja maska s 15 okomitih prečki osigurava individualan izgled
• OVJES – AMG RIDE CONTROL+ zračni ovjes s AMG ACTIVE RIDE CONTROL elektro-mehaničkom stabilizacijom naginjanja i kontinuiranom, promjenjivom kontrolom tvrdoće
• PROGRAMI VOŽNJE – AMG DYNAMIC SELECT sa sedam programa vožnje: Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual, Trail i Sand
• NOVA RJEŠENJA – prijenos snage i ovjes modela Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé su rješenja koja su posebno konfigurirana za poznate AMG performanse i dinamičnost vozila

Novi Mercedes-Benz GLE Coupé

Novi GLE Coupé dugačakje 4939 mm i širok 2010 mm (39 mm duži i 7 mm širi od prethodnika). Međuosovinski razmak je narastao za 20 mm u usporedbi s prethodnikom, ali ostaje 60 mm kraći u odnosu na model GLE, što doprinosi sportskom upravljanju kao i pojavi. Time proporcije naglašavaju dinamiku modela GLE Coupé.

TUSCALOOSA Kao i modeli GLE i GLS, kao članovi obitelji velikih premium SUV modela, GLE Coupé se također proizvodi u gradu Tuscaloosa, Alabama.

*****

SUVOVI Mercedes-Benz sada ukupno nudi osam SUV modela u obliku izvedbi GLA, GLC, GLC Coupé, G-klasa i novi GLB.

Pogled sprijeda kombinira karakteristike Mercedes-Benz SUV obitelji s jasnim coupéovskim atributima:prednja maska u obliku dijamanta s jednom vodoravnom prečkom referencira se na druge coupé modele iz Mercedes-Benz ponude. S druge strane, otvori u prečki odražavaju SUV karakter, kao i sjajni kromirani štitnik podvozja prednjeg donjeg spojlera. Kod AMG line izvedbe, prednja maska se proširuje prema dolje u obliku slova A, a klinovi prednje maske u obliku dijamanta su kromirani.

Dinamičnost ove coupéovske linije je posebno očita na dizajnu stražnjeg dijela. Ispod C-nosača, iz bočne strane vozila izlazi široka mišićava površina, počevši od stražnjih vrata i okružujući stražnja svjetla. Ovi mišići modelu GLE Coupé osiguravaju snažan izgled kao da je spreman za skok. Zajedno s tankim i izduženim stražnjim svjetlima ističe širinu stražnjeg kraja vozila.

STRAŽNJA SVJETLA Autonomna, dvodijelna stražnja svjetla odgovaraju karakterističnom dan i noć dizajnu Mercedes-Benz SUV stražnjih svjetala s njihovim poznatim zaokruženim blokovima i tankim dizajnom.

Unutrašnjost novog modela GLE Coupé dijeli razne zajedničke značajke s drugim modelima u novoj premium-SUV obitelji s jasnim naglaskom na sportski aspekt. Moderni kokpit s dva velika zaslona dijagonale 12,3 inča / 31,2 cm i istaknuta oblikovana prednja ploča, vodoravno podijeljena ukrasnim elementom, koja se stapa s oblogama vrata, izgleda poznato.

VIŠE PROSTORA Linija karoserije ovog coupéa s četiri vrata je namjerno uže skrojena u odnosu na model GLE i nudi osjetno više prostora u odnosu na prethodnika, pružajući prostranost za pet putnika.

*****
KRAĆI Međuosovinski razmak je 60 mm kraći nego kod GLE SUV modela, ali 20 mm duži nego u slučaju prethodnog coupé modela, a to doprinosi prostoru za sjedenje i noge putnika.

*****
ULAZ I PRETINCI Dimenzije ulaza su povećane za 35 mm, a kapacitet pretinaca u unutrašnjosti je povećan na ukupno 40 litara.

Prtljažnik je i u standardnom stanju sa svojih 655 litara velik, a u tom položaju svoj teret skriva ispod visokokvalitetnog, sklopivog i uklonjivog pokrova koji se učvršćuje magnetima. Naslon stražnjih sjedala koji se preklapa u omjeru 40:20:40 povećava kapacitet prtljažnika na 1790 litara – 70 litara više nego kod prethodnika, te je po tome najbolji u segmentu. Po potrebi osigurava teretni prostor ravne podnice do dužine od dva metra i širine do 1080 mm što je redom povećanje od 87 i 72 mm u odnosu na prethodnika.

ŠEST CILINDARA Osnovni motori u ponudi na početku prodaje su šest-cilindrični redni turbo dizelski motori visokog okretnog momenta.

Oba dizelska GLE Coupémodela pokreće OM 656, šest cilindrični redni motor iz trenutačne ponude motora. Dostupan je u dvije izvedbe različitih snaga, kao GLE Coupé 350 d 4MATIC snage 200 kW (272 KS) i okretnog momentaod 600 Nm (kombinirana potrošnja goriva: 8.0-7,5 l/100 km; kombinirane CO2emisije: 211-197 g/km) i kao GLE Coupé 400 d 4MATIC snage 243 kW (330 KS) i okretnog momenta od 700 Nm (kombinirana potrošnja goriva: 8.0-7.5 l/100 km; kombinirane CO2emisije: 212-198 g/km)1.

U obje izvedbe, ovaj snažni motor već zadovoljava s Euro 6d normom (RDE/Real Driving Emissions Step 2) čak i u zahtjevnim uvjetima vožnje.

Novi Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé

Pripadnost obitelji AMG modela vidljivo je na prvi pogled zahvaljujući AMG-specifičnoj prednjoj maski. Stilski oblikovana i privlačna coupéovska silueta omogućuje samouvjerenu pojavu, s dizajnerskim linijama koje odišu strašću za performansama. To je također potvrđeno istaknutim bubrezima na poklopcu motora. Elegantni detalji, kao što su Mercedesova zvijezda u dvostrukom prstenu, tanka prednja svjetla i privlačno „A-krilo” u prednjem, donjem spojleru, ističu sveobuhvatno oštriji dizajn.

SPOJLER – AMG prednji, donji spojler ima za model specifične značajke, kao što su sportski vanjski otvori za zrak, svaki s dvije bočne srebrne kromirane prečke, i crnim krilcima.
*****
KROM – Kao i prečke otvora za zrak i ukrasni element A-krila, prednji razdjelnik je izveden u srebrnoj kromiranoj boji.
*****
PRAGOVI I RUB – AMG bočni pragovi i rub spojlera na poklopcu prtljažnika izvedeni su u boji karoserije.
*****
KOTAČI – Izvučeni lukovi kotača omogućuju prostor za velike kotače – 20 inčni aluminijski kotači s AMG natpisom dio su standardne opreme. Moguće ugraditi kotače promjera od 20 do 22 inča.

Novo dizajnirani stražnji donji spojler s AMG-specifičnim detaljima, kao što su istaknuti difuzor i ukrasna srebrna kromirana traka, vizualno naglašavaju širinu vozila. Sportski, dominantan izgled zaokružuju specijalni AMG ispušni sustav s dva okrugla dvostruka ukrasna elementa ispušnih cijevi od kroma visokog sjaja.

Izgled i osjećaj, koji su tipični za ovu marku, nastavljaju se i u visokokvalitetnoj unutrašnjosti. Karakteristične istaknute značajke u boji kao što su crveni kontrastni gornji šavovi na presvlakama i crveni sigurnosni pojasevi osiguravaju temeljito sportski ambijent s dinamičnim i ekskluzivnim detaljima.

SJEDALA – AMG sjedala presvučena crnom ARTICO umjetnom kožom / DINAMICA mikro vlaknima pružaju optimalnu bočnu podršku i imaju AMG-specifični uzorak s „AMG” oznakama na prednjim naslonima sjedala.

Jedna nova značajka čini odlučujući doprinos AMG-specifičnoj postavi visoke dinamičnosti vožnje: sustav aktivne stabilizacije naginjanja AMG ACTIVE RIDE CONTROL s dva neovisna elektro-mehanička aktivatora na prednjoj i stražnjoj osovini. Ovaj sustav ne samo da smanjuje naginjanje karoserije u zavojima, nego također omogućuje puno precizniju kontrolu u zavojima i karakteristike promjene opterećenja. Uz to, povećava udobnost tijekom pravocrtne vožnje.

Zahvaljujući sveobuhvatnoj pneumatskoj kontroli razine, GLE 53 4MATIC+ Coupé održava konstantnu razinu vozila bez obzira na prevoženi teret. Općenito, visina vozila se spušta za 15 mm u AMG DYNAMIC SELECT programima vožnje „Sport” i „Sport+”. U programu vožnje „Comfort”, vozilo se spušta za 15 mm pri brzinama iznad 120 km/h. To smanjuje otpor zraka i time potrošnju goriva. Uz to, stabilnost upravljanja je poboljšana zahvaljujući nižem središtu ravnoteže.

PODIZANJE ZA 55 MILIMETARA – Za povećanje udaljenosti od tla na lošim površinama ili rampama, ovjes se može pritiskom na tipku i s upaljenim motorom podignuti za 55 mm – kada vozilo stoji ili pri brzini do 70 km/h.

Osnovu za poznatu i priznatu AMG dinamiku vozila osigurava elektrificirani 3.0-litreni motor s dvostrukim turbo prednabijanjem i električnim pomoćnim kompresorom. Ovaj 6-cilindrični redni motor razvija snagu od 320 kW (435 KS) i maksimalni okretni moment od 520 Nm.

DODATNA SNAGA – EQ Boost starter-alternator na kratko razvija dodatnih 16 kW (22 KS) i 250 Nm okretnog momenta te također napaja 48-voltni električni sustav.

EQ Boost starter-alternator kombinira starter motor i alternator u jednom snažnom električnom motoru i ugrađen je između motora i mjenjača. Ova inovacija, kao i inteligentno punjenje preko električnog pomoćnog kompresora i turbo prednabijanje na ispušne plinove imaju zajednički cilj: unaprjeđenje poznatih aMG performansi i dinamiku vožnje, ali također i smanjiti potrošnju goriva i emisije.

UBRZANJE – GLE 53 4MATIC+ Coupé ubrzava od nula do 100 km/h za samo 5,3 sekundi, te dostiže elektronički ograničenu brzinu od 250 km/h.

SEDAM PROGRAMA VOŽNJE – GLE 53 4MATIC+ Coupé ima sedam programa vožnje: razine „Slippery”, „Comfort”, „Sport”, „Sport+” i „Individual” nadopunjene su s dvije specifične terenske postavke: „Trail” i „Sand”.

AMG DYNAMIC SELECT prilagođava važne parametre, kao što su odziv motora i mjenjača, karakteristike pritiskanja papučice gasa i upravljača, tvrdoću ovjesa ili čak zvuk vozila. Uz odabir preko prekidača na središnjoj konzoli ili opcijski AMG tipki na upravljaču, programi se prikazuju na ploči s instrumentima i multimedijskom zaslonu.