Novosti

NOVO C-klasa 2018., limuzina i karavan

Mercedes-Benz C-Klasse T-Modell (S 205), 2018

Već četvrtu godinu za redom aktualni je model C-klase najprodavaniji Mercedes-Benz. Samo prošle ih je godine diljem svijeta prodano 415.000. Obnovljeni model u prodaji se očekuje u lipnju ove godine.

Izgled novog vozila je posebno definiran njegovim prednjim dijelom te dizajnom prednjih i stražnjih svjetala. U novoj izvedbi, AMG Line linija opreme standardno uključuje prednju masku u obliku dijamanta. Prednji branici su redizajnirani za sve linije opreme. Stražnji branik limuzine i karavana ima novi donji dio dok se geometrija, ukrasni elementi i obrub ispušnih cijevi mijenja ovisno o odabranoj opremi i izvedbi motora.

Dizajn prednjih i stražnjih svjetala definiran je jasno izraženim konturama. Ekskluzivno izvedeni detalji jasno su uočljivi i ističu moderan karakter.

SVJETLA C-klasa standardno dolazi s halogenim prednjim svjetlima s integriranim LED dnevnim pozicijskim svjetlima.

Sportska unutrašnjost odiše visokom klasom, uključujući protočne oblike i novu interpretaciju modernog luksuza. Središnju konzolu karakterizira elegantan ukrasni element. Dostupan je u varijanti drveta lješnjaka otvorenih pora ili antracit hrasta otvorenih pora. 3D ukrasni element od pravog drveta na središnjoj konzoli kombinira karakter ručne izrade s modernim osjećajem.

Standardni dio opreme je KEYLESS-GO funkcija paljenja, a start/stop tipka dolazi s novim dizajnom turbine. Ključ vozila također ima novi dizajn. Kupci mogu birati tri inačice: crnu s kromiranim obrubom visokog sjaja, bijelu s kromiranim obrubom ili bijelu visokog sjaja s mat kromiranim obrubom.

Novost predstavlja Multicontour Seat paket. S ovim paketom, bočne potpore i lumbalni dio sjedala mogu se individualno podesiti uz pomoć električne pneumatske pumpe. Efekt masiranja u lumbalnom dijelu omogućen je zračnim komorama koje se kada se funkcija aktivira, napuhuju i ispuhuju na impulsni ili valoviti način. Pneumatskim funkcijama sjedala upravlja se putem multimedijskog sustava.

PRIKAZ C-klasa preuzima koncept prikaza iz S-klase s opcijskom, u potpunosti digitalnom instrumentnom pločom koja nudi tri različita stila prikaza: Classic, Sport i Progressive.

Osnovni model uključuje klasičnu instrumentnu ploču s dva glavna instrumenta. Između instrumenata nalazi se 5,5-inčni zaslon u boji (razlučivost 383 x 600 točaka). Ovaj stil prikaza naziva se Classic. Kao opcija dostupna je u potpunosti digitalna instrumentna ploča. Zaslon ima dijagonalu od 12,3 inča i nudi razlučivost od 1920 x 720 točaka. Ovaj tehnološki napredan dizajn zaslona nudi tri posve različita stila prikaza: Classic, Sport i Progressive.

Multimedijski zaslon iznad središnje konzole također je dostupan u dvije veličine. U kombinaciji s Audio 20 sustavom, uključuje 7-inčni zaslon razlučivosti od 960 x 540 točaka. I ovaj stil prikaza se naziva Classic. U kombinaciji s Audio 20 sustavom, po prvi puta je dostupan središnji zaslon visoke razlučivosti s 16:9 formatom, dijagonalom od 10,25 inča i razlučivosti od 1920 x 720 točaka (standardno u kombinaciji s opcijskim COMAND sustavom). Kao i u slučaju instrumentne ploče i ovdje su dostupna tri stila prikaza.

C-klasa ima na dodir osjetljive kontrole na upravljaču. One reagiraju na pokrete prstiju kao, na primjer, na pametnom telefonu. Vozaču omogućuju kontrolu funkcija instrumentne ploče i cijelog informacijsko-zabavnog sustava bez micanja ruku s upravljača.

TEMPOMAT Još jednu novu značajku predstavlja uporaba DISTRONIC sustava i tempomata izravno preko upravljača.

Informacijsko-zabavnim sustavom se može dodatno upravljati preko dodirne površine s kontrolerom (novo: haptičke povratne informacije) na središnjoj konzoli ili uz pomoć LINGUATRONIC glasovne kontrole. Funkcijama vozila, kao što je grijanje sjedala, također se može upravljati glasovnim naredbama. Opcijski head-up prikaz sada se može namjestiti uz pomoć još većeg broja opcija.

Nova C-klasa uključuje najnovije sustave pomoći u vožnji, nudeći vozaču aktivnu podršku i višu razinu aktivne sigurnosti u odnosu na prethodnika. U određenim situacijama C-klasa se može voziti i poluautonomno. Kako bi to bilo moguće mora pozorno pratiti promet: poboljšani sustav kamere i radara omogućuju joj pregled do 500 m naprijed. Okolinu vozila skeniraju radari s dometom do 250 m naprijed, 40 m u stranu i 80 m unazad, dok je domet kamere do 500 m unaprijed, uključujući 90 m u tri dimenzije.

Za funkcije pomoći u vožnji, C-klasa također koristi podatke karata i navigacije. Na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC sustav, kao dio Driving Assistance paketa, u mogućnosti je vozaču pružiti podršku u raznim situacijama na osnovi informacija s karata i prediktivno podesiti brzinu, npr. prilikom ulaska u zavoje, križanja ili kružne tokove.

ACTIVE BRAKE ASSIST Nova C-klasa se standardno oprema s proširenim Active Brake Assist sustavom. Ovisno o situaciji, to može pomoći u smanjenju posljedica naleta na sporokretajuća, zaustavljajuća ili zaustavljena vozila te s pješacima i biciklistima koji prelaze cestu, ili ih čak u potpunosti izbjeći.

C-klasa se standardno oprema s Audio 20 multimedijskim sustavom, uključujući dva USB priključka, čitač SD kartica, Bluetooth priključak i medijsko sučelje.

COMAND Online sustav najnovije generacije (opcija) može se pohvaliti 3D navigacijom s tvrdog diska s prikazom topografskih karata, foto-realističnim 3D zgradama i 3D rotacijama karata. Na navigacijskoj karti se prikazuju sveobuhvatne informacije: dodatno na informacije o gustoći prometa u stvarnom vremenu, na primjer, može uključivati Car-to-X poruke upozorenja, informacije o vremenu, benzinskim stanicama, uključujući aktualne cijene goriva i slobodna parkirna mjesta.