Novosti

HIT Novi Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake

Emocionalni, dinamični, individualni: Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC + Shooting Brake i CLA 45 S 4MATIC + Shooting Brake. Dva snažna nova kompaktna vozila koja nadopunjuju ponudu sportaša sa naglašenom funkcionalnošću. 2,0-litreni četverocilindrični turbo motor snažniji je nego ikad, s 285 kW (387 KS) ili 310 kW (421 KS).

KONCEPT Kombinacija iznimno sportskih performansi (ubrzanje 0-100 km/h za 4,1/4,0 sekunde) i varijabilnog interijera s povećanim kapacitetom prtljažnika.

AMG Performance 4MATIC+ pogon na sva četiri kotača po prvi put nudi selektivnu distribuciju snage na stražnjoj osovini putem AMG TORQUE CONTROL sustava. To znači da se snaga raspodjeljuje na lijevi i desni stražnji kotač vrlo fleksibilno i u različitim omjerima, u skladu s danom situacijom u vožnji - što rezultira optimalnom vučom, bez obzira na uvjete na kolniku i u kojem smjeru nas cesta vodi. Osim toga, spektakularan Drift mode (serijski na S-modelu, uključen u opcijski AMG DYNAMIC PLUS paket za osnovni model) pruža još veći užitak u vožnji. To je moguće zahvaljujući novorazvijenom stražnjem diferencijalu, koji po prvi put uključuje dvije spojke s više ploča.

BRZINA MUNJE One se otvaraju i zatvaraju brzinom munje, radi kontrole protoka okretnog momenta za svaki stražnji kotač pojedinačno.

Atletski i mišićav vanjski dizajn

Vanjska strana novog CLA 45 Shooting Brakea također obiluje emocionalnom privlačnošću: dugi poklopac motora, staklenik s linijom prozora u stilu kupea, mišićava ramena iznad lukova kotača i niski stražnji dio jasno otkrivaju gene sportskih automobila. AMG-specifična rešetka hladnjaka s vertikalnim lamelama nepogrešivo identificira Shooting Brake kao člana obitelji AMG Performance. Istodobno, "nos morskog psa", oštro definirana, uska prednja svjetla i ravni, aerodinamični poklopac motora naglašavaju dojam spuštenog prednjeg dijela.

Impozantna prisutnost naglašena je i širim prednjim blatobranima s raširenim lukovima kotača

. To stvara prostor za širu prednju osovinu i naglašava atletski izgled. Vanjski usisni otvori u obliku mlaznice uspostavljaju blisku vezu s AMG GT 4-vratnim kupeom. Prednji razdjelnik neprimjetno prelazi u bočne zračne zavjese ispred prednjih kotača, što optimizira protok zraka za poboljšanje aero-performansi i Cd koeficijenta.

Stražnji pogled karakteriziraju dvije okrugle dvostruke ispušne cijevi (promjera 82 mm) i široka stražnji odbojnik. S-modeli suprepoznatljivi po svojim većim, 90mm ispušnim cijevima i AMG natpisima. Utisak širine na straga je dodatno je naglašen tankim dvodjelnim stražnjim svjetlosnim grupama. Difuzor s četiri okomite peraje pridonosi poboljšanim aerodinamičkim performansama. Rub otvora za odzračivanje u boji karoserije na krovnom spojleru zaokružuje profil prema stražnjem dijelu.

PUNO PROSTORA S 505 litara, prtljažnik je dovoljno velik da može primiti obilje rekreativne i sportske opreme.

Otvor prtljažnika od 871 mm znatno je širi nego u prethodnom modelu (635 mm). Osim toga, vrata prtljažnika se također mogu otvoriti beskontaktno putem EASY PACK i HANDS-FREE ACCESS fumkcija.

Novi četverocilindrični turbo motor

Sa snagom do 310 kW (421 KS), ovaj potpuno novorazvijeni 2.0-litreni motor je najsnažniji serijski turbo četverocilindrični motor na svijetu. Mercedes-AMG je nadišao snagu prethodnog motora za 30 kW (40 KS). Maksimalni okretni moment povećan je s 475 do 500 Nm. Sa specifičnom snagom po litri obujma od 155 kW (211 KS), novi Mercedes-AMG turbo motor visokih performansi može se čak usporediti s dobro poznatim motorima super sportskih automobila.

AGILNO Četverocilindrični motor pruža iznimno agilnu pogonsku silu u dvije izlazne snage: 310 kW (421 KS) kao S-model i 285 kW (387 KS) u osnovnoj izvedbi.

Novi kompaktni sportaši odrađuju sprint od nule do 100km/h u rekordnom vremenu: CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake treba samo 4,0 sekunde, dok osnovni model CLA45 4MATIC+ Shooting Brake dostiže istu brzinu za 4,1 sekundu. Najveća brzina osnovnog modela je elektronički ograničena na 250 km/h, dok S-model napuštatvornicu s maksimalnom brzinom od 270km/h.S opcijskim AMG vozačkim paketom i osnovna varijanta također može postići do 270 km/h.

Jedan čovjek, jedan motor

Novi motor se sklapa u potpunosti ručno. Na prvom katu AMG manufakture za proizvodnju motora u Affalterbachu instalirana je potpuno novo projektirana proizvodna linija, u kojoj je marka Mercedes-AMG princip „Jedan čovjek, jedan motor” dovela na novu razinu, zajedno s Industry 4.0 metodama koje uključuju najnovija saznanja o ergonomiji, rukovanju materijalima, osiguranju kvalitete, održivosti i učinkovitosti. Na putu implementacije Industry 4.0, AMG-ovo ručno sklapanje na sličan način slijedi viziju „pametne proizvodnje”.

AMG SPEEDSHIFT DCT 8G mjenjač

Ovaj 8-stupanjski AMG SPEEDSHIFT DCT 8G mjenjač s dvostrukom spojkom na sličan način doprinosi agilnom i dinamičnom karakteru. Prijenosni odnosi su tako konfigurirani tako da vozač iskusi krajnje spontana ubrzanja u svim rasponima okretaja motora u kombinaciji s brzim prebacivanjem i optimalnim povezivanjem prilikom prebacivanja prema gore. Ovisno o odabranom AMG DYNAMIC SELECT programu vožnje vozač prima specifične konfiguracije pogona s različitim karakteristikama gasa i promjena stupnjeva.

 

RUČNI NAČIN Svatko tko želi sam mijenjati stupnjeve može odabrati ručni način prijenosa u svakom programu vožnje. Uporabom privremenog M-režima, to je moguće jako brzo provesti uporabom poluge iza upravljača.

Standardna RACE-START funkcija omogućuje maksimalno ubrzanje iz mirovanja, što predstavlja jako emotivno iskustvo. To također vrijedi za zvuk motora s djelomičnim prekidom paljenja prilikom promjene u viši stupanj i automatsku funkciju dvostrukog aktiviranja spojke prilikom prebacivanja u niži stupanj. Ni učinkovitost nije zanemarena: u „Comfort" programu vožnje, aktivna je ECO start/stop funkcija; funkcija „krstarenja” može se odabrati u „Individual" programu vožnje.

Sustav kočenja visokih performansi

Sustav kočenja visokih performansi osigurava usporavanje otporno na slabljenje i kratke zaustavne putove. U osnovnim modelima, prednje monoblok fiksne čeljusti sa četiri klipa djeluju na diskove dimenzija 350 x 34 milimetara, dok se na stražnjoj osovini nalaze, plivajuće čeljusti s jednim klipom na diskovima dimenzija 330 x 22 milimetra. Diskovi su interno ventilirani i perforirani za bolju disipaciju topline i sprečavanje slabljenja kočnica, čak i pri ekstremnoj uporabi. Sivo obojane čeljusti imaju bijeli AMG natpis.

S-modeli se usporavaju s još većim sustavom kočenja,  s fiksnim čeljustima sa 6 klipova i diskovima dimenzija 360 x 36 milimetara na prednjoj osovini. U tom slučaju čeljusti kočnica su obojane u crvenu boju i nose crni AMG natpis.

 

Unutrašnjost

Sa sportskim detaljima i MBUX informacijsko-zabavnim sustavom, visokokvalitetna unutrašnjost kreira blisku, osobnu povezanost između čovjeka i stroja. Vozač i suvozač aktivno sjede u školjkastim sportskim sjedalima sa čvrstom bočnom potporom. Standardne presvlake uključuju tipične AMG značajke s dvostrukim crvenim šavovima, a kombinacija crne ARTICO umjetne kože i DINAMICA mikro vlakana je bezvremenska. Shema boja odražava se na crvenim designo sigurnosnim pojasevima i ukrasnim elementima prednje ploče od crnih DINAMICA mikro vlakana sa crvenim obrubom. Kromirani ventilacijski otvori su na sličan način nadopunjeni s crvenim prstenom.

ARTICO Kao alternativa, dostupne su presvlake od ARTICO umjetne kože u neva sivoj/crnoj boji s dvostrukim sivim gornjim šavovima i ukrasni elementi od svijetlog aluminija s uzdužnim uzorkom.

S-modeli

Model CLA45 Shooting Brake ide i korak dalje: žuti istaknuti elementi nalaze se u cijeloj unutrašnjosti kako bi se naglasio karakter auto moto utrka snažnijih modela. Standardna oprema uključuje AMG Performance upravljač presvučen nappa kožom/DINAMICA mikro vlaknima s kontrastnim žutim gornjim šavovima, žutom oznakom 12 sati, AMG tipkama na upravljaču i AMG logotipom, plus ambijentalno osvjetljenje.

U svim modelima, središnja konzola u crnoj boji visokog sjaja s dodirnom površinom standardno se oprema s dodatnim kontrolnim prekidačima za kontrolu 3-stupanjskog ESP® sustava, režima ručnog rada mjenjača, opcijskog sustava prilagodljive tvrdoće ovjesa AMG RIDE CONTROL i opcijskog AMG Performance ispušnog sustava.

KROM U kombinaciji s opcijskim kožnim paketom, uključuje srebrni kromirani obrub konzole.

Karakteristični sportski AMG ambijent je unaprijeđen sportskim papučicama od brušenog nehrđajućeg čelika s gumenim čepovima, crnim podnim prostirkama s AMG natpisom i obrubom od imitacije nubuck kože, crnom oblogom stropa i AMG pragovima prednjih vrata od brušenog nehrđajućeg čelika s natpisom „AMG”.

Tehnički podaci

  Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake
Motor 2.0-litreni 4 cilindrični linijski motor s turbo punjačem s dva vijka i valjkastim ležajevima 2.0-litreni 4 cilindrični linijski motor s turbo punjačem s dva vijka i valjkastim ležajevima
Zapremina 1991 cc 1991 cc
Najveća snaga 285 kW (387 KS) pri 6500 o/min 310 kW (421 KS) pri 6750 o/min
Najveći zakretni moment 480 Nm pri 4750-5000   o/min 500 Nm pri 5000-5250 o/min
Pogonski sustav AMG Performance 4MATIC + potpuno varijabilni pogon na sva četiri kotača s AMG TORQUE CONTROL AMG Performance 4MATIC + potpuno varijabilni pogon na sva četiri kotača s AMG TORQUE CONTROL
Prijenos AMG SPEEDSHIFT DCT 8G mjenjač s dvostrukom spojkom AMG SPEEDSHIFT DCT 8G mjenjač s dvostrukom spojkom
kombinirana Potrošnja goriva   8,4-8,3l/100 km*   8,4-8,2 l/100 km*
Kombinirane emisije CO 2 191- 188 g/km* 191-188 g/km*
Razred učinkovitosti E D
Ubrzanje 0-100   km / h 4,1 s 4.0 s
Najveća brzina 250 km/h *** 270 km/h ***
 

* Navedene vrijednosti određene su prema propisanoj metodi mjerenja.To su "NEDC CO2„ vrijednostiu skladu s člankom 2. Uredbe o provedbi (EU) 2017/1153.Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih podataka.

**  Elektronički ograničeno, s AMG paketom za vozača 270 km/h;***     elektronički ograničeno