ATRAKCIJA Nova S-klasa
Na izložbi Auto Shanghai nova S-klasa doživjela je svjetsku premijeru s nizom inovacija. Među istaknutim značajkama je potpuno nova ponuda jako učinkovitih motora s nizom novih tehnologija za elektrifikaciju pogonskog sklopa. Intelligent Drive tehnologije poduzele su još jedan korak prema autonomnoj vožnji. A neosporni lider u premium segmentu u smislu udobnosti i wellnessa, u unutrašnjosti postavlja nove standarde. Početak prodaje nove S-klase u Europi započinje u srpnju.
Za novu S-klasu planirano je nekoliko novih motora: linijski šest-cilindrični dizelski i benzinski motori kao i novi V-8 biturbo benzinski motor. Uz to, Mercedes-Benz planira plug-in hibrid s električnim dosegom od približno 50 kilometara. U isto vrijeme, svjetsku premijeru doživjeti će revolucionarne tehnologije, kao što su 48-voltni integrirani motor startera i električni booster kompresor.
Ovaj top Mercedes-Benzov model poduzima još jedan veliki korak prema autonomnoj vožnji i Intelligent Drive tehnologije podiže na sljedeću razinu. DISTRONIC ActiveProximity Control iActiveSteer Assist sada pružaju još udobniju podršku vozaču kod održavanja sigurne udaljenosti i upravljanja. Brzina se sada namješta automatski prije zavoja i križanja.
MULTIBEAM LED prednja svjetla i ULTRA RANGE duga svjetla noć pretvaraju u dan. ROAD SURFACE SCAN, detekcija neravnina ispred vozila, te CURVE funkcija zakretanja u zavoju dodatne su jedinstvene značajke S-klase u segmentu luksuznih limuzina.
ENERGIZING KONTROLA UDOBNOSTI Ova opcijska značajka povezuje razne sustave udobnosti u vozilu, kao što su klima uređaj, ambijentalno osvjetljenje, funkcije masiranja i mirisa i klijentima omogućuju konfiguriranje specifičnog ugođaja koji odgovara njihovom raspoloženju ili potrebama.
Svi modeli opremljeni su s novom prednjom maskom: izvedbe sa šest i osam-cilindričnim motorima u prednjoj maski uključuju tri dvostruke prečke kao i okomite trake u sjajno crnoj izvedbi. Limuzina s dugim međuosovinskim razmakom i V-12 motorom na prednjoj maski opremljena je s dodatnim kromiranim okomitim trakama.
U kombinaciji s novim MULTIBEAM LED prednjim svjetlima, S-klasa uključuje tri prepoznatljive svjetlosne baklje kao ekskluzivan dizajnerski element. Novost također predstavlja prednji branik s istaknutim otvorima za zrak i izraženim sportskim izgledom. U stražnjem dijelu ističu se nove LED lampe stražnjih svjetala s izgledom kristala.
ŠOU Svjetlosni šou prilikom otključavanja i zaključavanja vozila, kao i tri vodoravna para optičkih vlakana, također predstavljaju novost.
Svi modeli opremljeni su redizajniranim donjim dijelom branika s integriranim vidljivim ukrasnim elementom ispušnih cijevi. Ispušne cijevi su uokvirene s kromiranim ukrasnim elementom, koji se izdužuje cijelom širinom vozila. Standardno ili kao opcija nudi se sedam novih aluminijskih naplataka s promjerima između 17 i 20 inča.
Unutrašnjost nove S-klase karakteristična je po dva zaslona visoke razlučivosti, svaki s dijagonalom od 12,3 inča. Vizualno se ova dva zaslona ispod zajedničkog staklenog pokrova spajaju u jedan široki kokpit, koji kao središnji element ističe vodoravnu orijentaciju unutrašnjeg dizajna.
Kao ploča s instrumentima, ovaj široki kokpit uključuje veliki zaslon s virtualnim instrumentima u direktnom vidnom polju vozača kao i središnji zaslon iznad središnje konzole. Zbog toga što je kokpit potpuno digitalan, vozač može odabrati tri različita stila prikaza („Classic", „Sporty" i „Progressive“) te također konfigurirati informacije i prikaze povezane s njima.
Nova S-klasa ima na dodir osjetljive kontrole na upravljaču. One odgovaraju na klizne pokrete kao na pametnom telefonu i vozaču omogućuju kontrolu kompletnog informacijsko-zabavnog sustava bez skidanja ruku s upravljača. Informacijsko-zabavnim sustavom također se može upravljati preko dodirne površine s kontrolorom na središnjoj konzoli i preko LINGUATRONIC glasovnih kontrola. Upravljanje DISTRONIC sustavom i tempomatom direktno preko upravljača predstavlja još jednu novu značajku.
Unutrašnjost S-klase definiraju materijali visoke kvalitete. Oni na primjer, ovisno o paketu opreme, uključuju drvo otvorenih pora kao i kožom presvučene obloge i gornje rubove vrata. Još jedna priznata Mercedesova karakteristike jasno je uočljiva i izgledu i osjećaju visoke kvalitete, kreiranom uz pomoć pedantne brige za detalje i završnu izradu.
Kao i prije, unutrašnje osvjetljenje koristi samo dugotrajnu, štedljivu LED tehnologiju. S 64 boje, opcijski prošireno ambijentalno osvjetljenje nudi bogatstvo individualnih postavki. Na primjer, njime su ukrašeni ukrasni elementi, središnji zaslon, spremište u prednjem dijelu središnje konzole, uleknuće naslona za ruku i džepovi u vratima, prednji i stražnji prostor za noge, stropna kontrolna ploča te visokotonski zvučnici kada je vozilo opremljeno s Burmester® High-End 3D SurroundSound sustavom.
Svi modeli S-klase standardno se opremaju KEYLESS funkcijom paljenja. To također uključuje predstavljanje nove atraktivne generacije ključeva sa sjajno crnim ili bijelim dizajnom i različitim ukrasnim okvirima.
NOVI MOTORI S REVOLUCIONARNOM TEHNOLOGIJOM Mercedes-Benz S 560 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 8.5 l/100 km; kombinirane CO2 emisije: 195 g/km) i Mercedes-Maybach S 560 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 9,3 l/100 km; kombinirane CO2 emisije: 209 g/km): Novi V-8 na startnu liniju dolazi s 345 kW (469 KS) i 700 Nm. Ovaj novi biturbo motor jedan je od najštedljivijih V-8 benzinskih motora na svijetu i približno troši deset posto manje goriva od prethodnika. Radi smanjenja potrošnje goriva, pod djelomičnim opterećenjem uz pomoć CAMTRONIC sustava upravljanja ventilima istovremeno se deaktiviraju četiri cilindra novog V-8 motora. To smanjuje takozvane gubitke ciklusa plina te unaprjeđuje ukupnu učinkovitost četiri aktivna cilindra pomicanjem radne točke prema većim opterećenjima.
SPECIJALNO Turbopunjači, ugrađeni u V otvor između redova cilindara, predstavljaju još jednu specijalnu značajku.
Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ (kombinirana potrošnja goriva: 8,9 l/100 km; kombinirane CO2 emisije: 203 g/km): za superiorne performanse uz značajno smanjenju potrošnju, AMG 4.0-litreni V-8 biturbo motor sa sustavom za deaktiviranje cilindara zamjenjuje prethodni 5.5-litreni V-8 biturbo. Unatoč manjoj zapremini, novi motor razvija snagu od450 kW (612 KS).
NAJSNAŽNIJI DIZELSKI AUTOMOBIL U MERCEDES-BENZOVOJ POVIJESTI U modelima Mercedes-Benz S 350 d4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 5,5 l/100 km, kombinirane CO2 emisije: 145 g/km) i S 400 d4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 5,6 l/100 km, kombinirane CO2 emisije: 147 g/km), svoj debi doživjeti će novi linijski šest cilindrični dizelski motor. Dolazi u izvedbama s dvije snage od210 kW (286 KS) i 600 Nm kao i250 kW (340 KS) i 700 Nm. Iako ima značajno više snage od prethodnika, novi motor troši preko sedam posto manje goriva. Specijalne prednosti ovog tehnološki naprednog motora iz dizelske obitelji uključuju stepeničasti proces sagorijevanja, dvostupanjski turbopunjač i po prvi put CAMTRONIC promjenjivo upravljanje ventilima. Njegova konstrukcija uključuje kombinaciju aluminijskog bloka motora i čelične klipove, kao i dodatno unaprijeđeni NANOSLIDE®premaz stjenki cilindara.
SMANJENJE EMISIJE Novi šest-cilindrični dizelski motor projektiran je da bude sukladan budućim propisima o emisijama (RDE – Real DrivingEmissions). Sve komponente, bitne za učinkovito smanjenje emisija instalirane su direktno na motor.
Pristup integrirane tehnologije, koji kombinira stepeničasti proces izgaranja, dinamičnu višesmjernu recirkulaciju ispušnih plinova i sklop za dodatni tretman ispušnih plinova u blizini motora, po prvi put u kombinaciji s promjenjivim upravljanjem ventilima, omogućuje dodatno smanjenje potrošnje s niskim emisijama. Zahvaljujući izoliranoj konfiguraciji u blizini motora, dodatni tretman ispušnih plinova sada ima niske toplinske gubitke i ekstremno povoljne radne uvjete.