EQS SUV: Nova definicija SUV luksuza

 

S luksuznom limuzinom EQS i sportskom limuzinom EQE, Mercedes-Benz je ušao u novu, potpuno električnu eru i u višim tržišnim segmentima. EQS SUV, treći model na ovoj arhitekturi razvijenoj za električna vozila, uskoro će se naći u prodaji. EQS SUV nudi obilje prostora, udobnosti i povezanosti za do sedam putnika u svojoj avangardnoj, luksuznoj unutrašnjosti. Zahvaljujući snažnim električnim motorima, prilagodljivom 4MATIC pogonu na sve kotače i inteligentnom načinu vožnje OFFROAD, EQS SUV također je sposoban s lakoćom se nositi s laganim terenima.

Novi EQS SUV dijeli dug međuosni razmak (3210 milimetara) s EQS limuzinom, ali je preko 20 centimetara viši. Detaljne dimenzije: 5125/1959/1718 milimetara (dužina/širina/visina). Unutarnje dimenzije svakako imaju koristi od ovih izdašnih SUV dimenzija kao i od prednosti namjenskog dizajna prilagođenog električnoj platformi. Drugi red sjedala serijski se može podesiti električno. U prtljažnik stanu do četiri torbe za golf. Treći red sjedala s dva dodatna pojedinačna sjedala i opsežnim komfornim značajkama za sve putnike dostupan je kao opcija.

EQS limuzina aktualni je svjetski prvak u aerodinamici za serijske automobile. Njegov namenski dizajn s ravnom podnicom i obično zatvorenim poklopcem hladnjaka bila je dobra polazna točka za aerodinamičke mjere na EQS SUV-u. Optimizacija detalja protoka tipičnih za SUV dovela je do dosad jedinstvene kombinacije prostranosti i aerodinamičke učinkovitosti.

Svi EQS SUV-ovi imaju električni pogon (eATS) na stražnjoj osovini, a verzije s 4MATIC-om također imaju eATS na prednjoj osovini. U modelima 4MATIC, funkcija Torque Shift osigurava inteligentnu, kontinuirano promjenjivu raspodjelu pogonskog momenta između stražnjih i prednjih elektromotora, a time i korištenje najučinkovitijeg eATS-a, u svakom slučaju. Elektromotori na prednjoj i stražnjoj osovini su sinkroni motori s trajnom pobudom (PSM). Prednosti ovog dizajna uključuju veliku gustoću snage, visoku učinkovitost i veliku postojanost snage.

EQS Limuzina bila je prva Mercedes-Benzo model u kojem se potpuno nove funkcije vozila, u nekoliko cjelina, mogu aktivirati putem over-the-air ažuriranja (OTA). Sa EQS SUV-om ova je ponuda značajno proširena. Na primjer, pomoć pri manevriranju s prikolicom ili MBUX (Mercedes-Benz korisničko iskustvo) navigacija s proširenom stvarnošću može se aktivirati kasnije.

Sa EQS SUV-om, Mercedes-Benz čini veliki korak prema mobilnosti s nultom emisijom i približava se ispunjenju Ambicije 2039. Model je proizveden na potpuno CO2 neutralan način. EQS SUV na cestu postavlja prava rješenja za mobilnost bez emisija, inteligentno očuvanje resursa i odgovorno kružno gospodarstvo.

Šasija novog EQS SUV-a ima osovinu s četiri spone sprijeda i neovisni multilink ovjes straga. Zračni ovjes AIRMATIC s kontinuirano podesivim prigušenjem ADS+ je standardna oprema. Razina vozila može se podići za nekoliko centimetara. Uz DYNAMIC SELECT modove ECO, COMFORT, SPORT i INDIVIDUAL, verzije 4MATIC imaju i OFFROAD, još jedan način rada prilagođen terenskoj vožnji.

Nadalje, standardno je upravljanje stražnjom osovinom s kutom upravljanja do 4,5 stupnja. Omogućuje lako manevriranje u gradu i okretnost na terenu. Opcijski, a također i putem OTA ažuriranja, dostupna je verzija s kutom upravljanja do 10 stupnjeva.

Načela integralne sigurnosti, posebice sigurnost od nezgoda, kosd nas vrijede bez obzira na platformu. Kao i svi drugi Mercedes-Benzovi modeli, EQS SUV stoga ima krutu putničku ćeliju, posebne zone deformacije i moderne sustave za zadržavanje putnika. Europska verzija SUV-a EQS prvi je Mercedes-Benzov model koji može otkriti jesu li stražnja sjedala zaista zauzeta. Ako suvozač straga ne veže sigurnosni pojas, vozač dobiva posebno upozorenje. Još jedna nova značajka u Mercedes-Benzu je ono što je poznato kao podsjetnik na prisutnost putnika. Ovaj sustav može ukazivati ​​na djecu koja su možda zaboravljena u stražnjem dijelu vozila. U vozilima za Europu, Australiju i Novi Zeland, podsjetnik je standardno uključen.

Mercedes me Charge jedna je od najvećih mreža za punjenje u svijetu: trenutno se sastoji od preko 700.000 punjača izmjenične i istosmjerne struje, od čega oko 300.000 u Europi. Od 2021. Mercedes-Benz je osigurao naknadnu kompenzaciju zelenom električnom energijom kada kupci koriste Mercedes me Charge za punjenje svojih automobila u Europi. Visokokvalitetna jamstva podrijetla osiguravaju da se onoliko zelene energije iz obnovljivih izvora energije unese u mrežu koliko se povuče putem Mercedes me Charge punjenja. Nova funkcija Mercedes me Charge Plug & Charge čini punjenje EQS SUV-a na javnim punionicama koje podržavaju Plug & Charge krajnje praktičnim.

Navigacija s električnom inteligencijom planira najbržu i najprikladniju rutu, uključujući zaustavljanja radi punjenja, na temelju brojnih čimbenika i dinamički reagira na prometne gužve ili promjenu stila vožnje npr.

To uključuje vizualizaciju u MBUX infotainment sustavu o tome je li stanje napunjenosti baterije dovoljno za povratak na početnu točku bez punjenja. Pri izračunu rute prednost imaju stanice za punjenje duž rute koje su dodane ručno. Predložene stanice za punjenje mogu se isključiti. Izračunavaju se i procijenjeni troškovi punjenja po zaustavljanju na punionici.

 

Uz ENERGIZING AIR CONTROL Plus, Mercedes-Benz holistički razmišlja o kvaliteti zraka u EQS SUV-u. Sustav se temelji na filtraciji, senzorima, konceptu prikaza i klimatizaciji. HEPA (High-Efficiency Particulate Air) filtar ima vrlo visoku razinu filtracije za hvatanje finih čestica, mikročestica, peludi i drugih tvari koje ulaze s vanjskim zrakom.

 

S inteligentnim softverom, MBUX se u potpunosti prilagođava svojim korisnicima i pruža im personalizirane prijedloge za brojne funkcije infotainmenta, udobnosti i vozila. Uz ono što je poznato kao nulti sloj, najvažnije aplikacije uvijek se nude na najvišoj razini unutar vidnog polja, ovisno o situaciji i kontekstu.

 

Vrhunac interijera je MBUX Hyperscreen (posebna oprema). Ova velika, zakrivljena jedinica zaslona proteže se gotovo u cijelosti od lijevog do desnog A-stupa. Tri zaslona smješteni su pod zajedničkim pokrovnim staklom i vizualno se spajaju. 12,3-inčni OLED zaslon za suvozača daje mu vlastiti zaslon i kontrolno područje. U Europi, I u sve većem broju zemalja, suvozač na prednjem sjedalu također može gledati dinamične sadržaje dok je vozilo u pokretu. To je zato što se Mercedes-EQ može osloniti na inteligentnu logiku blokiranja temeljenu na kameri u kabini: Ukoliko kamera otkrije da vozač gleda u zaslon suvozača, sustav automatski zatamnjuje dinamički sadržaj.

 

Dolby Atmos zvučni sustav podiže audio iskustvo u EQS SUV-u na novu razinu. Pojedinačni instrumenti ili glasovi studijskog miksa mogu se postaviti po cijelom prostoru slušanja. Nova vrsta zvučne animacije tako postaje moguća: to je zato što dok konvencionalni stereo sustavi obično imaju dinamiku lijevo-desno, Dolby Atmos može koristiti cijeli prostor i stvoriti iskustvo od 360 stupnjeva.