PREMIJERA Nova Mercedes-Benz B-klasa

 

Nova Mercedes-Benzova B-klasa stavlja naglasak na sport. Izgledom dinamičniji od prethodnika, agilniji na cesti i značajno udobniji automobil .Njegova avangardna unutrašnjost daje jedinstveni osjećaj prostora s prepoznatljivim dizajnom ploče s instrumentima. Intuitivno korisničko sučelje adaptivnog MBUX multimedijskog sustava je središnja značajka kabine. Njegove prednosti uključuju sjajnu grafiku, glasovnu kontrolu “Hey Mercedes”, zaslon osjetljiv na dodir i funkcije kao što je MBUX proširena stvarnost.

PREDVODNIK Najsuvremeniji sustavi pomoći pri vožnji čine B-klasu predvodnikom segmenta s funkcijama prenesenim iz S-klase. Osim toga, unutrašnjost je sada prostranija, a motori su učinkovitiji i čišći.

Dugi međuosovinski razmak (2,729 mm), kratki prevjesi, lagano spuštena linija krova i veći kotači od 16 do 19 inča naglašavaju dinamiku vozila. Relativno spušten, progresivni prednji kraj s tekućim prijelazom s poklopca motora na A-stup i vjetrobransko staklo, zajedno s mišićavim ramenima karoserije, ističe sportski izgled. Isto vrijedi i za tanka prednja svjetla, čiji je unutarnji dio visokokvalitetan, detaljno i precizno dizajniran već na osnovnom modelu s H7 žaruljama i LED svjetlima za dnevnu vožnju

Na stražnjoj strani širinu vozila naglašavaju dvodijelna svjetla, reflektori integrirani u odbojnik i prepoznatljivi crni donji dio odbojnika s difuzorom i kromiranim rubom. Veliki krovni spojler, zajedno s crnim spojlerima visokog sjaja na bočnim stranama stražnjeg prozora, osiguravaju bolju aerodinamiku uz sportski izgled.

VOZAČ NA POVIŠENOM Vozač sjedi 90 milimetara više nego u A-klasi tako da uživa u posebno dobrom pogledu – također zahvaljujući optimiziranim poprečnim presjecima krovnih stupova koji manje skrivaju okolinu.

Dok je ploča s instrumentima sestrinskog modela (A-klasa) podijeljena na dva vodoravna osnovna tijela, u B -klasi ima jedan osnovni volumen koji se spušta prema putnicima i s dva utora u području vozača i suvozača. U utoru ispred vozača nalazi se potpuno slobodno stojeći zaslon, koji dolazi u tri različite verzije: s dva 7-inčna zaslona (17,78 cm), s jednim 7 i jednim 10,25-inčni zaslonom (26 cm) i, u verziji sa širokim zaslonom, s dva 10,25-inčna zaslona. Opcijski je u ponudi i head-up zaslon.

SLIČNO E-KLASI Središnja konzola s kontrolnim sustavom osjetljivim na dodir dolazi s crnom pločom sličnom onoj u E-klasi.

POŠTOVANJE S preklopljenim stražnjim sjedalima i prtljagom složenom do stropa, prtljažni prostor, koji je ravan zahvaljujući podesivoj podnici, iza prednjih sjedala zaprima do 1.540 litara.

Nova B-klasa dolazi sa sustavima za pomoć u vožnji uz kooperativnu podršku vozaču, pružajući tako jednu od najviših razina aktivne sigurnosti u ovom segmentu s funkcijama iz S-klase. Po prvi put, B-klasa može u određenim situacijama voziti poluautonomno. Da bi to postigla, koristi poboljšanu kameru i radarski sustavi za predviđanje prometa do 500 metara ispred vozila dok se kartografski i navigacijski podaci koriste u funkcije podrške. Na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC kao dio paketa podrške može podupirati vozača u mnogim situacijama specifičnim za rutu, predviđajući i prilagođavajući brzinu, npr. pri približavanju zavoju, križanju ili kružnom toku. Također, na raspolaganju su Active Emergency Stop Assist i intuitivno razumljivi Active Lane Change Assist za promjenu prometnog traka.

Nova B-klasa serijski dolazi s proširenim aktivnim sustavom za pomoć pri kočenju, koji može pomoći u ublažavanju težine sudara sa sporijim, vozilima u zaustavljanju ili stacionarnim vozilima sprijeda – a sada čak i pješacima ili biciklistima koji prelaze cestu – ili ih potpuno spriječiti.

Nova B-klasa početno je dostupna isključivo s mjenjačem s dvije spojke. Novost je 8-brzinski 8G-DCT, koji se isporučuje u kombinaciji s većim dizelskim motorom. Slijedit će i drugi novi motori, kao i modeli sa 4MATIC pogonom na sve kotače. Standardni je spremnik zapremine 43 litre, dok je ovisno o motoru, dostupan i spremnik od 51 litre.

MOTORI Sljedećih pet varijanti motora biti će dostupne pri predstavljanju B-klase:
B 180 (100kW/136KS, 200 Nm);7G-DCT mjenjač s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 5.6-5.4 l/100km, kombiniranaemisijaCO2128-124 g/km)
B 200 (120kW/163KS, 250 Nm);7G-DCT mjenjač s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 5.6-5.4 l/100km, kombiniranaemisijaCO2129-124 g/km)
B 180d (85kW/116KS, 260Nm);7G-DCT mjenjač s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 4.4-4.1l/100km, kombiniranaemisijaCO2115-109g/km)
B 200d (110kW/150KS, 320Nm);8G-DCT mjenjače s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 5.4-4.2l/100km, kombinirana emisija CO2 119-112g/km)
B 220d (140kW/190KS, 400Nm);8G-DCT mjenjač s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 4,5-4,4l/100km, kombiniranaemisijaCO2119-116g/km)