NOVO A-klasa sedan, premium limuzina

Obitelj kompaktnih automobila iz Mercedes-Benza nastavlja rasti: A-klasa Sedan bit će predstavljena na Pariškom salonu automobila (od 4. do 14. listopada 2018.). Limuzina s četiri vrata ima međuosovinski razmak od 2729 milimetara i proporcije dinamične, ali istovremeno i kompaktne limuzine s kratkim prednjim i stražnjim prevjesima. U vrhu je svog segmenta glede prostora za glavu na stražnjim sjedalima. Usto, ima poznate prednosti A–klase koje podrazumijevaju moderne i učinkovite motore, visoku razinu sigurnosti zahvaljujući tehnološki naprednim sustavima za pomoć vozaču iz S-klase te intuitivni i pametni MBUX – Mercedes-Benz User Experience informacijsko-zabavni sustav.

NAJMANJI OTPOR ZRAKA Uz koeficijent otpora zraka Cd od 0,22 i prednju površinu od 2,19 m², nova A-klasa Sedan ima najmanji otpor zraka od svih velikoserijskih vozila na svijetu.

KLJUČNE DIMENZIJE NOVE A-KLASE SEDAN
• Dužina/širina/visina: 4549/1796/1446 mm
• Međuosovinski razmak: 2729 mm
• Kapacitet prtljažnika: 420 litara
• Prostor za glave, sprijeda/straga: 1024/944 mm
• Prostor u razini laktova, sprijeda/straga: 1457/1446 mm
• Prostor u razini ramena, sprijeda/straga: 1400/1372 mm
• Efektivni prostor za noge, sprijeda/straga: 1062/861 mm

Osnovni model je već bogato opremljen. Standardne značajke uključuju MBUX – Mercedes-Benz User Experience infotainment sustav s dodirnim zaslonom te sustave pomoći u vožnji kao što su Active Brake Assist i Active Lane Keeping Assist. Usto, A-klasa Sedan može se specificirati s linijama opreme Style, Progressive i AMG Line, Night paketom, kao i dodatnom opcijskom opremom.

DOSTUPNI MOTORI
• A 200 (120kW/163 KS, 250 Nm); sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva5,4-5,2 l/100 km, kombinirane CO2 emisije124-119 g/km)
• A 180 d (85kW/116 KS, 260 Nm); sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva4,3-4,0 l/100 km, kombinirane CO2 emisije113-107 g/km).

 

Gornji dio kabine koji je pomaknut unazad i kompaktni stražnji kraj vozilu osiguravaju formalni dinamični odraz. Zahvaljujući 16 do 19-inčnim kotačima i izvučenim lukovima kotača, A-klasa Sedan na cesti ima sportsku pojavu.
Dizajn prednjeg kraja izgleda vrlo progresivno. Tom dojmu doprinose niski i izduženi poklopac motora, tanka prednja svjetla s kromiranim elementom, dnevna pozicijska svjetla u obliku baklje – kao i prednja maska hladnjaka u obliku dijamanta s jednom prečkom i kromiranim klinovima (opcija) te središnje postavljena zvijezda.

KOKPIT U TRI IZVEDBE
• s dva 7-inčna zaslona (17,78 cm),
• s jednim 7-inčnim i jednim 10,25-inčnim (26 cm) zaslonom
• s dva 10,25-inčna zaslona

A-klasa po prvi put u određenim uvjetima vožnje može voziti poluautonomno. Vozilo orlovskim pogledom nadgleda situaciju u prometu: poboljšani sustav kamera i radara omogućuju da vidi do 500 m ispred vozila. A-klasa za pomoć također koristi podatke s karte i navigacijskog sustava. Na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC kao dio Driving Assistance Package u mogućnosti je pružiti podršku vozaču u raznim za rutu specifičnim situacijama te prediktivno i praktično namjestiti brzinu, npr. prilikom ulaska u zavoj, križanje ili kružni tok. Također su tu, na primjer, Active Emergency Stop Assist i intuitivno razumljivi Active Lane Change Assist sustav.

SIGURNOSNI STANDARD Nova A-klasa standardno dolazi s proširenim Active Brake Assist sustavom. Ovisno o situaciji, ovaj sustav može učinkovito umanjiti posljedice stražnjeg sudara sa sporim, usporavajućim i zaustavljenim vozilima te čak s pješacima i biciklistima, ili ih u potpunosti spriječiti.

Active Lane Keeping Assist (također dio standardne opreme) sustav je u mogućnosti upozoriti vozača vibracijama u upravljaču ako vozilo nehotično počne izlaziti iz vozne trake pri brzinama između 60 i 200 km/h. Ako vozilo prijeđe preko pune linije, sustav može vozilo povući nazad u voznu traku aktiviranjem kočnica samo na jednoj strani vozila. U slučaju isprekidane linije, takva intervencija se poduzima samo ako postoji opasnost od sudara s vozilom u susjednoj traci (uključujući opasnost od vozila iz suprotnog smjera).

OVJES I KOTAČI Ovisno o izvedbi motora i željama vozača, za A-klasu u ponudi je nekoliko sustava ovjesa. Ponuda kotača kreće se od 16 do 19 inča.

Prednja osovina nove A-klase uključuje McPherson izvedbu. Snažnije izvedbe i modeli sa 4MATIC sustavom, prilagodljivom tvrdoćom ovjesa ili većim kotačima, opremljene su naprednom multilink stražnjom osovinom. Drugi modeli imaju prema masi optimiziranu stražnju osovinu s torzijskim stabilizatorom.